вторник, 24 септември 2013 г.

Tu cafe.


Понякога ми се ще да забравя за всички ангажименти и всички хора, да се скрия в дън земя още от сутринта. Обикновено тази земя се нарича Starbucks Coffee, в която се скривам и като, че ли потъвам в друга васелена, в друг град с други хора. 
При пътуванията ми съм намирала и други още по-невероятни места, на които съм си обещала да се върна. 

И не е заради любов към кафето, въпреки, че по-голяма наслада от мляко съчетано, под наякаква форма, с  кафе, няма! Просто това са места, на които човек усеща домашния уют и топлина с всяко свое сетиво. 
Въпреки, че знам колко е натоварено 
ежедневието ни, аз гледам по всякакъв начин да бягам от реалността, с риск да се загубя в нереалното.

 Само, че език и живот се учат в движение, после остава само да вземеш диплома. Аз няма да седя на едно място, дори да рискувам много, знам в края ще съм и научила много.

3 коментара:

  1. Непознатото ни учи на много неща. Казвам го не случайно, а защото знам, че в търсене на домашен уют се сблъскваме с толкова нови и непознати неща, които ни карат дълбоко да се замисляме.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Значи това бягане и едновременно търсене на уют не е напразно.

    ОтговорИзтриване